Новости

Автомобили

Светска премиера: Jeep Wrangler за 2018-та година (фото+видео)

На саемот за автомобили во Лос Анџелес, беше претставена новата генерација на еден од најпосакуваните автомобили во светот, „Jeep Wrangler“. Промените во автомобилот најчесто се технички и го задржаа неговиот препознатлив изглед.

Разликите во дизајнот се минимални – светлата за трепкачите се преместуваат на нова локација, исто така се менуваат и задните светла. Рачките на вратите се нови и предните тркала се наведнуваат напред за да се ослободи поголем простор под хаубата. Сето ова изгледа повеќе како дотерување, но тие не мислат така.

„Во новиот „Wrangler“ има повеќе од било што – моќ, брзина, удобност и технологија. Само тежината е помала“, потенцираат од компанијата, велејќи дека SUV-от има 100 килограми помалку во споредба со неговиот претходник.

Половина од ова е на рамката, која најчесто користи челик со висока цврстина. Капакот и предните крила се направени од алуминиум, додека конструкцијата на задниот дел останува од челик. Причината е дека шансите за нив да се оштетат се поголеми и поправка е затоа поскапа.

Нема техничка револуција. „Jeep Wrangler“ е базиран на 3.6-литарски „V6“ бензински мотор со моќност од 285 КС. Во гамата се вклучени 2.0-литарски турбо мотор со 268 КС. Исто така, ќе има 2.0-литарски турбомотор кој ќе ја замени 2.8-литарската единица, произведена од италијанскиот „VM Motori“. Неговите карактеристики не се откриваат. Во минатото оди 5-брзинскиот автоматски менувач, кој е заменет со 8-степен познат од другите нови модели на „Jeep“.

Новина за „Wrangler“ е системот за отстранување на шофершајбната. Во претходната генерација, „JK“ мораше да се отстранат 28 завртки, а сега тие се само 4, а инструментот за постапката оди во стандардната опрема на моделот. Вратите сега исто така полесно може да се отстранат.

Најважно, сепак, е можноста да се претвори SUV-от во кабриолет. Дизајнот на мек покрив, за кој се пожалија речиси сите сопственици на „Wrangler“, беше првиот што се промени. Се што треба да направите сега е да го вратите предниот дел и да го вратите до задниот столб.

Од „Jeep“ се цврсто убедени дека ова е најудобниот и најекономичниот „Wrangler“ во историјата на моделот. Сепак, копчињата за отстранување на стаклото остануваат на централната конзола. До нив е „USB“ порта. Постојат и нови додатоци за мали предмети, вклучувајќи паметен телефон или таблет. Моделот исто така добива мултимедијален систем со голем екран, како и екстра колор монитор на вградениот компјутер.

„Арсеналот“ на „Wrangler“ е зачуван, па дури и подобрен. Во верзијата „Sahara“ се појавува режимот „4Auto“, што значи дека системот за погон на четири тркала автоматски се вклучува. Екстремната модификација останува „Rubicon“, кај не се поставуваат нови мостови „Dana“.

Производителот тврди дека благодарение на зголеменото растојание помеѓу двете оски и задната суспензија, „Wrangler“ е послушен и поудобен. Вртењето исто така ќе биде подобро, бидејќи радиусот на кривата се намалува и се додава електрохидруличен засилувач на воланот.

Извор: denar.mk

GOLD
SN Finansii
To Top