Новости

Здрава исхрана

Како да спречите таложење на несаканите килограми: Секој залак џвакајте го 25-50 пати

Применувајте ги овие совети за исхраната за да спречите таложење на несаканите килограми.

Јадете само кога сте гладни.

Приготвувајте едноставни оброци (3-4 продукти).

Не употребувајте тешки масти.

Храната нека е со собна температура.

Сочната храна јадете ја пред сувата.

Свежата храна јадете ја пред готвената.

Налето јадете повеќе свежа храна.

Избегнувајте преработени продукти и вештачки засладувачи.

Секој залак џвакајте го 25-50 пати, бидејќи џвакањето поттикнува излачување плунка, која го содржи ензимот птијалин, кој создава базна реакција. Добро изџваканата храна лесно се вари и во телото создава базност. На пр. ако кафениот ориз, кој инаку предизвикува киселост, го изџвакате стопати, на крај ќе имате базна реакција.

Меѓу оброците во текот на денот испијте 6-8 чаши вода.

Бидете умерени.

Немојте да се прејадувате, всушност би требало да станете од масата пред да се заситите.

Евротип
Евротип
To Top