Новости

Здрава исхрана

Намирнци кои ќе направат да се чувствувате постојано гладни

Сите знаеме дека има здрава и има нездрава храна. Сепак, дали знаевте дека постојат намирници кои само навидум не заситуваат?

Добро би било ваквата храна да се избегнува во широк опсег, бидејќи покрај тоа што често не е нутритивно избалансирана, најчесто е полна со шеќери и масти, односно претежно е нездрава.

Покрај тоа, таквата храна не го храни нашето тело и не му ја дава потребната енергија за извршување на секојдневните активности. Згора на тоа, лесно може негативно да влијае на вашата линија, односно да ве натера да се здебелите.

Овој вид на храна може да доведе и до големи проблеми, како што се дијабетес или кардиоваскуларни болести.

Избегнувајте ги овие неколку намирници, бидејќи тие ќе направат да се чувствувате погладни отколку што навистина сте.

1. Брза храна

Брзата храна е полна со шеќер, сол, бело брашно и масти, а сето тоа многу често доведува до дехидрација и чувство на глад.

2. Снегулки

Житарките кои многу луѓе ги консумираат за појадок се полни со шеќер, а содржат многу малку влакна, што го зголемува апетитот и заморот во текот на денот.

3. Закуски

Речиси сите грицки се многу солени и наеднаш го зголемуваат инсулинот во крвта, а потоа брзо го намалуваат, што доведува до чувство на глад.

4. Алкохол

Алкохолните пијалоци го нарушуваат функционирањето на лептинот, хормонот одговорен за регулирање на гладот.

Евротип
SNBROKER
To Top