Откако дознавме колку високо може да оди електрично возило, веста за ново достигнување доаѓа од другата страна на светот. Додека електричната Кона возеше на Тибет, два класични џипа на Мерцедес го освоија највисокиот активен вулкан на светот.

Тоа е вулканот Ојос де Саладо во Чиле, висок 6893 метри . Чилеанските истражувачи добија задача да постават радиостаници на четири стратешки локации. Поставија кампови при искачувањето, највисокиот на 6100 метри надморска височина. Еден од џиповите не застана тука, туку се обиде да го сруши светскиот рекорд. Достигна надморска височина од 6694 м.

Иако овие возила се исклучително способни , од истражувачите до војската, беа потребни посебни модификации. Покрај модификациите на каросеријата и поставување на специјални гуми, специјалната дивизија на Мерцедес инсталира и активен центар на гравитациониот систем. Моторот остана стандарден, 5,1-литарски четирицилиндричен турбодизел, испорачувајќи 231 КС и 900 Nm во својот најмоќен дизајн. Унимог го сруши претходниот рекорд, кој го имаше Сузуки Самурај. Во 2007 година овој вид џип, исто така на Андите, постигна резултат од 6688 метри. Сепак, Гинис сè уште не го потврдил овој рекорд.

Да потсетиме, Unimog, или Universal-Motor-Gerät, е создаден во 1951 година и оттогаш е произведен во над 300.000 примероци. Со генерации, Унимог ги исполнува задачите при транспорт на сите видови градежни работи, експедиции, во земјоделство, пожарникарство и поддршка за воени потреби. Главен настан во историјата на ова возило во 2005 година беше Црното издание, во изведба на Брабус (6,4; 286 КС / 1.100 Nm). Последната генерација беше претставена во 2002 година во три основни изданија, а последниот редизајн се случи во 2013 година. Поливалентноста на возилото најдобро се илустрира со фактот дека Unimog може да прифати над 170 различни конектори.