Новости

Занимливости

Што треба да направи секоја жена штом се разбуди, пред да го испие кафето?

 

Поради нестручен или префорсиран тренинг во фитнес центрите, честопати настануваат бројни повреди.

Ova-treba-da-go-napravi-sekoja-zena-otkako-kje-se-razbudi-01

Ефикасно, бесплатно и без здобивање со повреди може да вежбате и во сопствениот дом.

Притоа наместо тегови, може да се користи само сопствената тежина.

Според експертите најдобро е да се прават чучнувања, без користење на дополнително оптоварување, исто така склекови, стомачни без подигнување на `рбетот од подлогата, како и подигнување на телото и нозете лежејќи на градите.

Меѓутоа без разлика дали вежбате дома или во сала, потребно е да се загреете од 5 до 15 минути пред тренингот, како и да се истегнете по завршувањето.

Статичките вежби без движење се прават во траење од 10 до 30 секунди менувајќи 3 до 5 вежби во исто толку серии.

Динамичните вежби како чучнувањата или склековитесе повторуваат од 5 со 20 пати, бројот на вежби варира од 3 до 5 со исто толку серии, а одморот помеѓу вежбите мора да трае барем една до две минути.

Експертите советуваат овие вежби да ги правите секое утро пред првото кафе и појадок, а резултатите ќе бидат неверојатно брзи!

Извор: crnobelo.com

Click to enlarge image 02.jpgClick to enlarge image 04.jpgClick to enlarge image 06.jpgClick to enlarge image 08.jpgClick to enlarge image 10.jpgClick to enlarge image 12.jpg

GOLD
To Top