Новости

Психологија

Кога не ви доаѓа сон, испробајте ги овие трикови

Нецелосниот сон или неговиот лош квалитет може да имаат многу сериозни последици по човекот. Многу истражувања покажале дека лошиот сон има негативно влијание на работната способност и вниманието.

Проблемот со сонот и неможноста да заспиете претставуваат стрес за организмот, што дополнително го загрозува вашиот сон, но и потребниот одмор кој е неопходен за исцрпениот организам.

Во желбата да заспиете може да минете и неколку часа. Не знаете зошто, кога ќе легнете, не ви се спие, и зошто вашиот мозок е уморен, иако сте физички уморни.

Меѓутоа, постојат начини да си помогнете себеси и да добиете енергија за наредниот ден.

Воспоставете рутина

Доколку сакате сонот да ви биде редовен, треба да воспоставите рутина во спиењето, која подразбира одење во кревет на време. Тоа ќе го постигнете така што ќе се натерате секоја вечер да одите на спиење во исто време.

Добрата вечерна рутина ќе се стави во расположение да очекувате сон и одмор, а распоредот на активности е таков што, на крајот од денот, ќе се радувате. Рутината може да биде подолга или кратка, но важно е да биде константна и да подразбира дека секогаш легнувате во исто време, како и да станувате во исто време.

Немојте да лежите без потреба

Ако не можете долго да заспиете, станете и работите нешто што не бара премногу физички или психички труд. Обидете се, на пример, да читате или да пишувате, да слушате музика…

GOLD
To Top