Новости

Технологија

Лажните вести се шират шест пати побрзо од вистината – зошто да го гледате документарецот „Social Dilemma“?

Може ли да признаете дали сте зависници од социјалните мрежи? Подготвени ли сте неколку дена воопшто да не го погледнете телефонот? Ги уништува ли идните генерации новата технологија? Не контролираат ли нас и нашите емоции содржините кои ги гледаме на социјалните мрежи? Ова се само дел од прашањата кои се наметнуваат откако ќе се изгледа документарецот „Social Dilemma“.

Документарецот на Џеф Орловски, „Social Dilemma“ истражува како зависноста и нарушувањето на приватноста се одлики, а не грешки на платформите на социјалните медиуми, пишува Њујорк Тајмс.

Дека социјалните медиуми можат да создадат зависност, но и да бидат морничави, не е откритие за секој што користи Фејсбук, Твитер, Инстаграм и слично. Но, во документарецот, совесните поранешни вработени кои биле дел од овие компании, објаснуваат дека штетноста на платформите за социјално вмрежување е карактеристика, а не грешка.

Тие тврдат дека манипулацијата со човековото однесување заради профит е кодирана во овие компании со макијавелиска прецизност: Бесконечното известување со скролување и притискање постојано на екранот ги одржува корисниците постојано ангажирани; персонализираните препораки користат податоци не само за да предвидат, туку и да влијаат на нашите активности, претворајќи ги корисниците во лесен плен за рекламни и пропагандисти.

Документарецот можете да го погледнете на Нетфликс.

 

 

GOLD
To Top