Новости

Здравје

Што треба да вечерате ако сакате да го загубите вишокот на килограми?

Идеално време за вечера е два или три часа после попладневниот оброк.

Во пролог прочитајте како треба да се храните за побрзо да ослабeете:

Калории

Јадете помеѓу 450 и 550 калории. Ако сакате да ослабеете, подобро е да јадете околу 450 калории, а ако многу вежбате и сакате да ја одржите тежината, внесете околу 550 калории.

Јаглехидрати

Јаглехидратите би требало да сочинуваат од 45 до 55 отсто од вечерата, што би значело околу 50 до 75 грама јаглехидрати. Немојте да се плашите да ги јадете навечер, се додека се држите дo одредената мерка.

Протеини

Протеините треба да сочинуваат од 20 до 25 отсто од вашата вечера, односно од 25 до 35 грама. Тие ги обновуваат и чуваат мускулите, а намирниците кои се богати со протеини брзо ќе ве заситат.

Масти

Јадете од 15 до 25 грама здрави масти, или 30 до 35 отсто од вечерниот оброк. Таквите масти ќе ги најдете во маслиновото и кокосовото масло, но и во авокадото, маслинките и семките.

Протеински влакна

За вечера изедете барем осум грама протеински влакна од житарици од цело зрно, овошје или зеленчук.

GOLD
To Top