Новости

Здравје

Десет причини зошто се прејадувате и како тоа да го промените

Со кого јадете, што мислите за вежбањето и други изненадувачки фактори може да бидат причините зошто се прејадувате, а кога ќе станете свесни за нивното постоење, полесно ќе ги промените навиките.

Во вашите житарки има – мали снегулки

Една од причините за прејадување е кога житарките се полни со помали снегулки – иако луѓето тогаш се обидуваат да си турат сè помалку, сепак трошат повеќе калории отколку кога снегулките се поголеми.

Не е до вас, туку до луѓето околу вас

Дружењето со луѓе со прекумерна тежина може да ве одвлече од поставените здравствени цели. Променете го тоа однапред проверувајќи ги менијата во ресторанот, за околината да не ве искушува или усвојте ги навиките на слабите луѓе.

Мислите дека вашиот избор на ресторан е важен

Луѓето трошат околу 200 калории повеќе кога јадат надвор, што е уште една причина зошто се прејадувате. Експертите ја нагласуваат важноста на големината на порциите – останете на вистинскиот пат осигурувајќи се дека месото ви е приближно со големина на шпил карти, а тестенините или оризот се со големина на половина тениско топче.

Вежбате, но се однесувате како да е досадно нешто

Во една студија, учесниците одеа по ист терен еден километар, но на половина им беше кажано дека станува збор за вежбање, додека други сметаа дека тоа е за задоволство за да слушаат музика. После тоа, „вежбачите“ беа поуморни и јадеа повеќе слатки. Променете ја перцепцијата за вежбање и фокусирајте се на забава.

Мислите дека мала закуска не е доволна

Истражувачите откриле дека луѓето кои јаделе големи и мали делови од иста закуска, изјавиле дека се подеднакво сити по 15 минути, иако групата што јадела повеќе трошела 77 проценти повеќе калории. Сфатете дека мала закуска е доволна и променете ги вашите навики.

Јадете скоро сè што самите ќе си сервирате

Просечен возрасен човек јаде 92 проценти од она што го става на чинија, откри ново истражување. Подобро е да земете помалку на почетокот и да додадете малку подоцна, отколку да си послужите целосна чинија за почеток, па веројатно затоа претежно се прејадувате.

Вашиот сладолед е во погрешен сад

Според едно истражување, една од причините зошто се прејадувате е тоа што несвесно си ставате 31 процент повеќе сладолед во поголем сад отколку во помал. Ставете слатки работи во помали чаши или чинии со големина на десерт наместо во големи чинии за салата.

Јадете залак од ова, залак од она

Причината зошто се прејадувате е што често земате оброци со разновидна храна. Ако сакате мешавина во чинијата (особено на забава), држете се до една храна на која не можете да и одолеете, а потоа додадете многу различен зеленчук.

Јадете премногу брзо

Луѓето со висок индекс на телесна маса (БМИ) јадат побрзо од оние со низок БМИ. Побрзите јадачи јаделе околу 33 проценти повеќе храна во минута од побавната, што може да биде лошо и за вашето срце, затоа променете ја оваа навика.

СН Брокер
To Top