Новости

Здравје

Зачувајте го менталното здравје преку овие здрави намирници

Внесувањето храна во нашето тело, овозможува не само да ги исполнуваме основните потреби на организмот, туку и лесно интервенирање врз нашето здравје. Менталното здравје се негува исто така преку храната, иако ние сме навикнати да читаме за одредени диети, листи на јадења, здрави начини на исхрана кои ќе н направат да изгледаме физички поуави и поенергични. Но, туку е и токму тоа ментално здравје кое можеме да го подобриме при внесот на квалитетната и наменската храна токму за овие цели.

Во поглед на ова, време е да ја подигнеме свеста за храната што ја јадеме, за нејзината штетност или бенефит, па врз основа на тоа, да ги искористиме малите трикови кои водат до големи резултати и го зачувуваат менталното здравје.

Еве неколку докажани трикови, според познати нутриционисти:

– Јадете свежо овошје без да ги цедите и да правите сок од нив. Така на пример изберете цел портокал, наместо да правите сок од него.

– Консумирајте пет „порции“ овошје и зеленчук на ден.

– Збогатете ги оброците со зеленчук богат со растителни влакна, витамини и минерали.

– Треба да јадете „бобинки“ секој ден. Овие супстанции се класифицирани како антиоксиданти. Така, боровинките го успоруваат процесот на стареење и го спречуваат појавувањето на слободните радикали кои предизвикуваат рак. Вообичаени бобинки вклучуваат брусница, рибизли, вибурун, брусница, боровинки, малини, капини, огрозд, боровинки, јагоди, јагоди и други.

– Пијте доволно вода, најмалку 13 чаши вода на ден.

– Вклучете растителни протеини во вашата исхрана, јадете грашок, ореви и семиња.

GOLD
To Top