Новости

Здравје

Како до хормоните за среќа? – 5 Совети како да го задржите позитивното расположение

Работата на себе си е најрелевантна доколку сакате постојано да сте задоволни од вашиот живот. Притоа задржувањето на позитивната мисла и добро расположение воопшто не е тешко, но најголемиот фактор кој му се спротивставува на оваа борба, е мрзеливоста. Затоа подоготвте се за ново патување, заборавте на негативните емоции и разбудете се.

Познато е дека одредени хормони влијаат на тоа колку се чувствуваме среќни и задоволни.

Допаминот е невротрансмитер кој е важен дел од системот за наградување на вашиот мозок. Тоа е поврзано со пријатни сензации, заедно со учење, меморија и многу повеќе.

Серотонин помага во регулирање на вашето расположение, како и спиење, апетит, варење, учење и меморија.

Окситоцинот е неопходен за породување, доење и силна врска помеѓу родителот и детето. Тоа влијае и на нашето чувство за доверба, емпатија и поврзаност во односите.

Ендорфините се природниот лек за болка на вашето тело, кој телото го произведува како одговор на стрес или непријатност. Нивоата може да се зголемат и кога ќе се вклучите во наградувачки активности како што се јадење, вежбање или секс.

Совет број еден 

Ова можеби звучи едноставно, но излезете надвор. Излезете од зоната на комфорот. Воздухот надвор е многу поинаков од внатрешноста на вашиот дом, а тоа и тоа како влијае врз вашето расположение.

Совет број 2

Постојано слушајте музика со позитивна содржина и забавни „вибрации“. Музиката е клучен фактор штом станува збор за една атмосвера. За да ја зачините перцепцијата на убавите нешта и штом го отворите прозорецот, да не ја забележите пајажината, па наместо тоа да го погледнете прекрасниот пејсаж, редовно слушајте музика која ги подгнува хормоните на среќа.

Совет број 3

Редовно вежбајте. Едноставно мора да најдете време за физичка активност. Докажано е дека оние кои се физички поактивни, имаа подолг живот, добро здравје и хормони на среќа кои постојано растат.

Совет број 4

Гответе и конзумирајте убава и здрава храна.

Овој совет може – во теорија – да ги зголеми сите четири хормони на среќата.

Задоволството што го добивате од јадење нешто вкусно може да предизвика ослободување на допамин заедно со ендорфин. Споделувањето на оброк со некој што го сакате и поврзувањето со подготовката на оброците може да го зголеми нивото на окситоцин.

Одредена храна може да влијае и на нивото на хормоните. Зачинетата храна може да предизвика ослободување на ендорфин. Јогуртот, гравот, јајцата, месото со малку маснотии и бадемите се само неколку намирници кои се поврзани со ослободување на допамин.

Совет бро 5

Имајте редовен сон. Недостатокот на квалитетен сон може да влијае на вашето здравје на повеќе начини.

Како прво, може да придонесе за нерамнотежа на хормоните, особено допаминот, во вашето тело. Ова може да има негативно влијание на вашето расположение, како и на вашето физичко здравје.

Спиењето од 7 до 9 часа секоја вечер може да помогне во ребалансот на хормоните во вашето тело, што веројатно ќе ви помогне да се чувствувате подобро.

Евротип
SNBROKER
To Top